Kwaliteitsmanagement

In 2021 hebben we 8 klanttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd. Met de uitkomsten van deze onderzoeken kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Ons streven qua klanttevredenheid is

  • voor slachterijen, import en export(certificering): jaarlijks met een half punt verbeteren tot een 7;
  • voor andere doelgroepen: er worden nu eerst nulmetingen uitgevoerd, waarna we een streefcijfer kunnen bepalen;
  • voor de klanttevredenheidsonderzoeken die per social-mediakanaal worden uitgevoerd: jaarlijks met een half punt verbeteren tot een 8. Het gaat hierbij om vragen en meldingen via e-mail, onze social media-kanalen (Twitter, Facebook), telefonisch contact en onze website.

De belangrijkste resultaten

Geplande, maar niet uitgevoerde tevredenheidsonderzoeken:

  • 2 onderzoeken zijn als gevolg van de coronacrisis en Brexit opgeschoven naar begin 2022: Export en Import.
  • Het onderzoek onder horeca en ambachtelijke productie is als gevolg van de coronacrisis en de onzekere situatie voor ondernemers tot nader order uitgesteld.