Vraag en antwoord Vraag een veterinaire keuring aan - Vraag een veterinaire keuring aan
38 vragen en antwoorden over Vraag een veterinaire keuring aan
Algemene vragen aanvragen veterinaire keuring
- Voor hoe laat moet ik een keuring aanvragen?
- Kan ik een keuring op een zaterdag aanvragen?
- Kan ik een keuring buiten kantooruren (voor 07.00 uur of na 18.00 uur) aanvragen?
- Kan ik een keuring op een zondag of feestdag aanvragen?
- Kan ik een keuring buiten de openingstijden van de NVWA (weekdagen tussen 07.00 en 18.00 uur) aanvragen in geval export via vliegtuig of schip?
- Hoe annuleer ik een aangevraagde keuring?
- Hoe wijzig ik een aangevraagde keuring?
- Wat kost een keuring?
- Wat gebeurt er als ik voor de keuringswerkzaamheden een te krap tijdsblok aanvraag?
Een keuring aanvragen in Mijn NVWA
- Hoe krijg ik toegang tot Mijn NVWA?
- Mijn NVWA – De eerste keer inloggen en een keuring aanvragen
- Mijn NVWA - Ik kan geen keuring aanvragen
- Mijn NVWA – Waarom krijg ik een foutmelding als ik een keuring aan wil vragen?
- Mijn NVWA – Ik exporteer levende varkens, maar heb geen verzamelcentrum. Welk bedrijfstype moet ik kiezen in mijn bedrijfsprofiel?
- Mijn NVWA - Ik ga andere diersoorten slachten maar zie deze diersoort(en) niet terug in de aanvraagregels. Wat moet ik doen?
- Mijn NVWA – Hoe kan ik een aanvraag hergebruiken of kopiëren?
- Mijn NVWA - Waarom wordt bij het kopiëren van een aanvraag de datum niet meegenomen?
- Mijn NVWA - Hoe kan ik een aanvraag voor een keuring wijzigen of annuleren?
- Mijn NVWA - De werkzaamheden op de dag van de keuring lopen uit. Wat moet ik doen?
- Mijn NVWA - Hoe geef ik een wijziging door na 8.00 uur op de dag voor de keuring?
- Mijn NVWA - Waarom kan ik geen opmerkingen doorgeven in het formulier?
Uw gegevens voor keuringen in Mijn NVWA
- Mijn NVWA - Ik ga andere diersoorten slachten maar zie deze diersoort(en) niet terug in de aanvraagregels. Wat moet ik doen?
- Mijn NVWA - Waarom staat de keuringslocatie niet in het bedrijfsprofiel?
- Mijn NVWA – Hoe kan ik meerdere keuringslocaties invoeren?
- Mijn NVWA - Hoe kan ik een keuringslocatie wijzigen of toevoegen?
- Mijn NVWA - Waarom kan ik het huisnummer 12-14 niet invoeren?
Mijn NVWA - Slachthuizen
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Ik wil een keuring aanvragen voor een noodslachting
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Hoe vraag ik een keuring aan als ik 's nachts slacht?
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Wat wordt bedoeld met Controleverordening (CoVo)?
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Waarom is mijn bedrijf ingedeeld in een bepaalde CoVo-groep?
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Hoe bepaalt de NVWA de tariefgroep? En waarom kan ik dit niet zelf wijzigen?
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Waarvoor gebruikt de NVWA de gegevens die ik invul bij Bedrijfsprofiel?
- Mijn NVWA - Slachthuizen: Waarom krijg ik een foutmelding als ik geen getal invul bij het aantal risicodieren?
Mijn NVWA – Vleesexporteurs
- Mijn NVWA - Vleesexporteurs: Ik kan geen keuring aanvragen voor de export van vlees of het aanvragen van geleidebiljetten.
- Mijn NVWA - Vleesexporteurs: Ik vraag alleen een keuring aan voor de export van vlees- en vleesproducten. Waarom wordt stap 2 – 'Gegevens dieren' overgeslagen?
- Mijn NVWA - Vleesexporteurs: Ik wil voor dezelfde dag een keuring aanvragen voor geleidebiljetten en exportcertificaten
- Mijn NVWA - Vleesexporteurs: Ik wil voor dezelfde dag een keuring aanvragen voor reguliere exportcertificaten en een verzoekcertificaat
- Mijn NVWA - Vleesexporteurs: Ik doe een aanvraag voor exportcertificaten van vlees en vleesproducten naar derde landen, moet ik alle certificaatnummers invoeren?